Najnowsze wpisy
Archiwa
Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« Lut    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
naturalne szampony
www.trattoriarucola.pl/menu
http://beton-architektoniczny.pl/oferta.php
podkarpackiesady.pl/sliwy/180-sliwa-mirabelka.html

Jak schudnąć i być zdrowszym

Często osoby chcące schudnąć dużą ilość kilogramów i najczęściej w czasie ekspresowym nie zdają sobie nawet sprawy, jak wielką krzywdę sobie wyrządzają. Nie dość, że nie osiągną na dłużej zamierzonego efektu (sławetny efekt jo-jo), to jeszcze odbija się to negatywnie na różnych funkcjach organizmu. Tymczasem stosując kilka podstawowych zasad zdrowego żywienia, można odmłodzić niejako organizm, a te kilka zbędnych kilogramów zniknie samo. Na pewno należy wyeliminować z diety lub tez w znacznym stopniu ograniczyć elementy pożywienia, które sprzyjają tworzeniu się cholesterolu i kwasów tłuszczowych w dużym stopniu nasycenia, a wiec mięso wieprzowe. Wskazane na to miejsce jest spożywanie kilka razy w tygodnia białka w postaci soi czy roślin strączkowych, które maja w sobie również białko, jednak nie posiadają szkodliwych substancji, a dodatkowo dostarczają organizmowi niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zamiast czarnej herbaty czy kawy – powinno się pić więcej herbaty zielonej i białej – nie niszczą one bowiem magnezu w organizmie, dostarczają natomiast wielu mikroelementów, jak też posiadają w sobie antyoksydanty – działając przeciwnowotworowo, zapobiegając tworzeniu się w naszym organizmie wolnych rodników. Wskazane jest jedzenie w jak największych ilościach świeżych, jak najmniej przetworzonych owoców i warzyw – niewyczerpalne źródło witamin i pierwiastków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Nie jest zalecanie spożywanie małej ilości, za to obfitych posiłków – wprost przeciwnie, należy jeść 4 – 5 razy dziennie, za to mniej obfite posiłki. Podczas jedzenia nie wolno się śpieszyć, stresować – niech spożywanie posiłków będzie dla nas jakby rytuałem, wtedy wydziela się więcej soku żołądkowego i nie będzie problemu z procesów właściwego trawienia pokarmów. Unikajmy spożycia dużych ilości soli kuchennych – zarówno w postaci właściwej soli, jak też potraw już słonych, bowiem sól zatrzymuje wodę w organizmie, ponadto powoduje nadciśnienie tętnicze.